آموزش مداد رنگی کودکان در کرج

مداد رنگی اصلی ترین ابزار رنگ آمیزی نقاشی کودکان است که اگر به صورت صحیح و مناسب آموزش داده شود میتواند در مقاطع مختلف سنی بصورت حرفه ای تری مورد استفاده هنرجو قرار گیرد.

قیمت تعداد جلسات دوره تعداد جلسات در هفته مدت زمان هر جلسه
1,200,000 تومان 8 1 2.00 ساعت
آموزش مداد رنگی کودکان در کرج

زمان بندی کلاس‌های مداد رنگی کودکان در کرج:

ظرفیت زمان روز
دارد 11:00 - 09:30 دوشنبه
دارد 18:30 - 17:00 سه شنبه
دارد 20:30 - 19:00 سه شنبه
دارد 11:00 - 09:30 پنج شنبه
دارد 12:30 - 11:00 پنج شنبه

تذکر: کلاس‌ها طبق جدول زمان بندی بالا، همیشه دایر میباشد و زمان خاصی برای شروع دوره وجود ندارد. چون با تک تک افراد به صورت انفرادی کار میشود، در صورتی که زمان مورد نظر شما، ظرفیت آن پر نباشد، میتوانید درآن زمان ثبت نام کنید.


درباره‌ی دوره آموزش مداد رنگی کودکان در کرج:

رنگ‌آمیزی یک فعالیت محبوب دوران کودکی است. نقاشی با مداد رنگی یک فعالیت سرگرم کننده و خلاقانه است که می تواند به کودکان کمک کند تا توانایی های هنری و مهارت های حرکتی ظریف خود را توسعه دهند. با ارائه مواد آموزشی و راهنمایی های مناسب به کودکان و نوجوانان می توان آنها را تشویق کرد تا تخیلات خود را کشف کنند و خود را از طریق هنر بیان کنند. آنها با تمرین و حوصله می توانند مهارت های خود را توسعه دهند و آثار هنری زیبا و منحصر به فردی خلق کنند که به آنها افتخار کنند.
بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج
آموزشگاه نقاشی سیمرغ افتخار این را دارد که بیش از 30 سال به آموزش تخصصی مداد رنگی کودکان زیر نظر مستقیم استاد حقیقت انصاری کارشناس ارشد نقاشی و استاد دانشگاه، مشغول بوده و در این راستا جوایز ارزنده داخلی و خارجی جهت هنرجویان کودک خود کسب نماید، شرکت نقاشی هنرجویان در مسابقات جهانی رومانی و کسب مدال طلا و ارسال آثار هنرجویان کودک به آلمان،و کسب رتبه های نخست استانی و دریافت دیپلم افتخار توسط هنر جویان کودک آموزشگاه از افتخارات دیگر ما است.
کلاس نقاشی کودکان در کرج

بهترین آموزشگاه نقاشی کودکان در کرج

.
کلاس نقاشی کودکان در کرج

کلاس نقاشی کودکان در کرج

.
آموزش مداد رنگی کودکان در کرج

بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج

.
بهترین کلاس نقاشی کودکان در کرج